welcome...to my free modeled game!!!

note: this website is a visual representation of someone who is teaching themselves how to code using html entirely from scratch. this will look shitty for a while but i promise i have an end goal in mind of what i want this thing to look like

anyways whats good, im making this site so i can have something to do when im bored lol
go follow my pinterest i work very hard on it uwu.

some random shit about me ig lmao:
im currently a college sophomore. i originally majored in computer science but after a year of turmoil i learned that i hate engineering,coding,and all the math required for compsci :joy:
i just recently remembered neocities exists like 2 days ago, and now i am going to be teaching myself coding while i make this website because not only do i genuinely want to learn coding, i also still need the skills for my new major which is information systems lmao :zany:
the thing i want the most in my life atm is a car, a small sum of $100,000 would be nice as well
my favorite food is chicken wings, i often have cravings for some spicy bbq wings with some cool ranch to dip them in

This site was created at 10pm on 8/17/2021 :flushed:
8/19/2021: omg i finally fucking figured out how to add a background image LMAO told yalls asses im bad at coding
8/21/2021: omfg i FINALLY figured out how to add a fucking button AA
8/26/2021: finally figured out how to create idk, sections on my page ig took long enough. who wouldve thought a "." wouldve made all the difference